Natte droom(park Maasduinen) - Reisverslag uit Broekhin, Nederland van Gerrit en Maureen Hup - WaarBenJij.nu Natte droom(park Maasduinen) - Reisverslag uit Broekhin, Nederland van Gerrit en Maureen Hup - WaarBenJij.nu

Natte droom(park Maasduinen)

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Maureen

02 Mei 2014 | Nederland, Broekhin

Tegelen. 1 mei 2014. 4e dag. 212 km

Natte Droompark Maasduinen

Wat een heerlijk weer vandaag. Vanmorgen op ons gemak buiten gegeten en tegen 10.30 zaten we op onze fiets. Mooie route vandaag. We zochten knooppunten uit langs de Maas en staken 2* over met een pondje. Prachtige omgeving, er staat veel in bloei en het ruikt overal heerlijk. Tussen de middag kon de korte broek aan. We hebben geluncht bij een kapelletje van Maria en de 7 smarten. Later op de middag namen we ons koffie moment in de Jumbo in Venlo.

Gewoon een dag om van te dromen.

Aan het eind van de middag vonden we camping Ma as duinen. Het was even zoeken en we waren dan ook blij dat we er waren.
De zon scheen nog, dus snel alle kleren gewassen en er kon gekookt worden. Even later bleek dat we te optimistisch waren geweest. Een enorme regenbui trok over ons heen. Ans en ik (Maureen) waren boodschappen wezen doen en zeiknat geworden, en die arme Gerrit zat buiten te koken. Alle was hing buiten. Oh zo erg!!!!!.
EvertJan had een goed idee. Koken en eten in het douchehok!!! Dit hebben we echt nog nooit gedaan. Koken en eten met douchende mensen om ons heen, maar er was weinig andere keus. Daar zaten we dan . Biertje, flesje wijn. Net een stel zigeuners. Ondanks dit alles hadden we veel lol en smaakte het eten prima. De bui begon om 18.00 en is nu om half elf nog niet over. Dus maar vroeg in de slaapzak en lekker warm in on tentje. Het ultieme kampeergevoel vind je dus op Droompark Maasduinen in Tegelen.

Sorry voor de titel van deze dag maar z'on mooie woordspeling kun je niet voorbij laten gaan.

Gr. Maureen en Gerrit. En Ans en Evert Jan

• 02 Mei 2014 - 15:34

Wim En Ria:

Prachtig verslag weer. Ja zigeuners, ik zie het al helemaal voor me.
    Maar het gaat goed en jullie hebben er al10% opzitten.
    Geniet ervan.

• 02 Mei 2014 - 16:55

Inge:

Zo te lezen gaat het erg goed. Ondanks de regen.
    Zet hem op en nog veel plezier. Jullie zijn wel een stelletje bikkels!!!

• 02 Mei 2014 - 18:14

Hennie:

Tentje nat, kleren nat, droom nat. Hebben jullie nog wel wat droog? Succes verder

• 02 Mei 2014 - 20:05

Marinus:

Alweer een natte broek. Gelukkig zijn er meer droge dagen dan natte.
    Maar ondanks dit ongemak hebben jullie toch wel veel plezier en al heel wat mooie dingen gezien.
    Veel plezier en een goede reis naar Rome.

Verslag uit: Nederland, Broekhin

Gerrit en Maureen

Vanaf 28 april 2014 beginnen we aan onze fietstocht naar Rome. We proberen m.b.v. de beschreven Route van Reitsma ons doel te bereiken. We vertrekken vanuit Nunspeet en pakken de beschreven route op in de buurt van Nijmegen. We hebben geen strak fietsschema. Dagelijks fietsen we ongeveer 5 à 6 uur. Overnachten doen we zoveel mogelijk in onze tent op campings langs de route.

Actief sinds 16 Jan. 2014